Všeobecné obchodní podmínky věrnostního programu Dolní oblast VÍTKOVICE, z.s. (dale jen “VR”)
1. Úvod
Věrnostní program je provozován spolkem Dolní oblast VÍTKOVICE z. s., Vítkovice 3004, 703 00 Ostrava, IČO: 75125285 (dále jen „DOV“).
Účelem VR je nabídnout držitelům věrnostní karty zvýhodněné vstupné do vybraných atraktivit DOV a související benefity.
Zákazník, který řádně vyplní přihlášku (online nebo na recepci) a uhradí členský poplatek, se stává členem VR a jeho členství se řídí těmito podmínkami (dále jen „Podmínky“).
2. Členství ve VR
Členský poplatek činí 100 Kč na období 12 měsíců od data aktivace.
Členství vzniká po řádném vyplnění přihlášky v prodejním systému a uhrazení poplatku. Při online přihlášení je členství aktivní ihned po zaplacení.
Členem VR se může stát fyzická osoba starší 16 let s doručovací adresou v ČR.
Karta je nepřenositelná a je vázána na jméno držitele. Obsluha může pro čerpání výhod požádat o prokázání totožnosti.
DOV je oprávněna odmítnout přihlášku s neúplnými či nepravdivými údaji.
3. Vydání a užívání karty
Po aktivaci členství je člen veden v systému VR. Plastovou kartu si vyzvedne na určené recepci DOV (Velký svět techniky nebo Informační centrum), kde je dohledán podle jména v seznamu VR.
Při online nákupu se člen přihlásí do svého účtu; při nákupu na recepci jej obsluha vyhledá v seznamu VR. Sleva se uplatní automaticky dle pravidel VR.
4. Získávání slev (procentuální systém)
Sleva se odvíjí od počtu uskutečněných nákupů vstupenek na účet člena v období 12 měsíců od aktivace:
1–6 návštěvy: 5 %
7–14 návštěv: 10 %
15–25 návštěv: 15 %
26+ návštěv: 20 %
Sleva se uplatňuje na vstupné do expozic a na komentované prohlídky DOV.
Sleva se nevztahuje zejména na: výjezd do kavárny Bolt Tower, jednorázové kulturní/společenské akce, příměstské tábory, workshopy a vzdělávací programy, dárkové poukazy, partnerské/promokódy, skupinové a školní rezervace, pronájmy a akce třetích stran.
Sleva je určena pro nákupy realizované přes prodejní systém DOV (online/pokladna).
Konkrétní kombinovatelnost s jinými slevami je dána nastavením systému; není-li výslovně uvedeno jinak, uplatní se vždy jedna výhoda.
5. Bonusový kupón
Nově registrovaný člen obdrží uvítací bonusový kupón – jednorázový volný vstup do vybrané atrakce DOV; typ bonusu může být v průběhu roku sezónně měněn.
Platnost kupónu je 1–3 měsíce od vystavení (konkrétně dle aktuálního nastavení).
Bonusový kupón je veden v reálné hodnotě dané vstupenky dle platného ceníku; odvod DPH se vztahuje k ceně vstupenky.
Způsob doručení bonusu: elektronicky na e-mail uvedený v registraci.
6. Platnost a obnova členství
Členství je platné 12 měsíců od data aktivace.
Po uplynutí doby může členství obnovit novým uhrazením poplatku. Číslo účtu/uživatelský profil zůstává zachován.
7. Ztráta, odcizení, poškození karty
Ztrátu či poškození karty je člen povinen neprodleně nahlásit na recepci DOV.
Po nahlášení může být karta zablokována a vystavena náhradní karta (může být zpoplatněno dle aktuálního ceníku DOV).
DOV neodpovídá za případné využití výhod třetí osobou do okamžiku nahlášení ztráty.
Vydáním nové karty se původní karta stává neplatnou; uživatelský účet a historie návštěv zůstávají zachovány.
8. Zánik členství a porušení podmínek
Člen může členství ukončit písemnou žádostí na recepci nebo odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů (viz čl. 9).
Členský poplatek se nevrací.
DOV může členství zrušit bez náhrady, pokud člen poruší tyto Podmínky, uvede nepravdivé údaje, zneužije výhody programu, poškodí dobré jméno DOV, nebo v dalších případech uvedených právními předpisy či interními pravidly DOV.
Zánikem členství zaniká nárok na nevyčerpané výhody (včetně bonusových kupónů) bez nároku na kompenzaci.
9. Zpracování osobních údajů
Informace o zpracování osobních údajů členů VR jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů DOV“, dostupném na webu DOV a na recepcích.
Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vedení členského účtu VR, poskytování slev a plnění těchto Podmínek; marketingová komunikace je zasílána pouze na základě souhlasu.
10. Reklamace
Reklamace neuplatnění slevy nebo nezařazení nákupu do VR je člen povinen uplatnit bezodkladně na místě nákupu (recepce), nejpozději do 7 kalendářních dnů od nákupu/termínu návštěvy; u online nákupů je nutné doložit potvrzení o nákupu.
Neobdržení bonusového kupónu je nutné nahlásit do 7 dnů od aktivace členství na kontaktech DOV.
DOV je oprávněna vyžádat si k posouzení reklamace příslušné doklady a záznamy z prodejního systému.
11. Závěrečná ustanovení a kontakty
DOV je oprávněna tyto Podmínky kdykoli změnit či doplnit. Změny budou zveřejněny na webu DOV min. 7 dní před účinností. Pokud člen se změnami nesouhlasí, může členství ukončit dle čl. 8.
Podáním přihlášky se člen zavazuje řídit se těmito Podmínkami a jejich případnými změnami.
Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 28. 11. 2025.
Kontakty pro dotazy k VR a reklamace: Informační centrum DOV / e-mail: infocentrum@dolnivitkovice.cz / tel.: +420 724 955 121